Latest News

Ebook HTML

Tuesday 16 June 2009 , Posted by Faiz at 08:48

Salam saudara dan juga saudari yang saya cintai biasanya hari sabtu apa yang anda akan buat ? Saya seperti biasa akan bangun jam 6-8 pagi selapas cuci muka yang paling penting adalah online update blog dan juga semak email. Lebih kurang sejam baru la pergi tandas sambil bawa baldi. Basuh baju la. Hari Ahad kena datang kuliah. 1.00 petang barulah masa saya nak rasa lapar dan pergi cari makan.


Bagaimana ebook percuma yang saya kongsikan kelmarin mengenai belajar HTML ? Adakah dapat membantu anda ? Satu ebook panduan tak cukup ? Oh ..tak apa hari ini saya akan kongsikan satu ebook percuma panduan HTML disertai dengan gambar-gambar yang lengkap so apabila kita belajar adalah lebih senang .


Ebook percuma ini jumlah mukasurat adalah 175 dan adalah edisi tahun 2007 kebanyakkan isi kandungan ebook ini adalah gambar -gambar jadi tidaklah menjadi masalah kepada anda yang tidak suka membaca ebook yang dipenuhi dengan perkataan sebab saya juga suka membaca ebook panduan yang dijelaskan dengan gambar adalah lebih senang bagi kita “menangkap” apa yang dikatakan oleh penulis. Ebook ini dalam bahasa inggeris




Download di sini


Di sini pun ada ebook tentang HTML dalam bahasa Indonesia



Bisa download di sini


Currently have 0 comments:

Leave a Reply

Post a Comment